نمایندگی ایزوگام در کرج

ارائه دهنده خدمات نصب و تعمیر ایزوگام عایق رطوبتی در کرج

نمایندگی ایزوگام در کرج

ارائه دهنده خدمات نصب و تعمیر ایزوگام عایق رطوبتی در کرج

نصب و اجرای ایزوگام سطوح شیب‌دار( ایرانیت و شیروانی )

نصب و اجرای ایزوگام سطوح شیب‌دار( ایرانیت و شیروانی ) را در کرج می توایند به ایزوگام پلاس بسپارید. اما امروزه استفاده از این نوع عایق ها برای سطوح شیب دار و شیروانی در دیگر مناطق کشور از جمله تهران و البرز هم در حال رایج شدن است. در استان البرز و شهر کرج شرکت های متعددی به اجرای ایزوگام شیروانی و ایرانیت می پردازند. از این رو قیمت نصب ایزوگام در کرج در میان شرکت های مختلف، تفاوت داشته و به عوامل مختلفی بستگی دارد. 

  

مزایای اجرای ایزوگام شیروانی و روی سطوح شیب دار

مسلما اجرای ایزوگام شیروانی و سطوح شیب دار مزایایی را به دنبال دارد که با اجرای آن می توان به این مزایا دست یافت.

  • می توان گفت مهم ترین مزیت استفاده از ایزوگام در سطوح شیب دار، عایق کاری ساختمان در برابر نفوذ آب و رطوبت است.
  • به جز عایق رطوبتی بودن، به علت استفاده از الیاف پلی استر و پشم شیشه در ایزوگام، این مصالح می تواند در برابر حرارت عایق مناسبی باشد و از خروج هوای گرم ساختمان به بیرون جلوگیری کند. به طوری که باعث صرفه جویی ۱۰ تا ۱۵ درصدی انرژی خواهد شد.
  • مزیت دیگر نصب ایزوگام روی سقف های شیب دار و شیروانی آن است که نصب آن ها باعث محافظت از مصالح سقف همانند فلز و ایرانیت در برابر پوسیدگی و فرسودگی شده که عمر و ماندگاری آن را افزایش می دهد.
  • چهارمین مزیت نصب ایزوگام روی سقف های شیروانی و شیب دار، مربوط به عایق صوتی بودن آن هاست. برای مثال وقتی باران می بارد، سر و صدای زیادی را در پشت بام ایجاد می کند که با نصب ایزوگام این سر و صداها هم کاهش خواهد یافت.
اجرای ایزوگام شیروانی

اجرای ایزوگام شیروانی

اجرای ایزوگام شیروانی

اجرای ایزوگام شیروانی برای سقف ساختمان هایی به کار می رود که با استفاده از فلز یا ایرانیت به شکل شیب دار ساخته شده اند. همان طور که گفتیم اجرای ایزوگام شیروانی بیشتر در مناطق شمالی کشور،  رایج است. آن هم به علت بارش های فراوانی است که در این مناطق اتفاق می افتد. البته اجرای ایزوگام ایرانیت و شیروانی می تواند در سایر مناطق هم استفاده شود که باعث محافظت سقف و دیوارهای ساختمان از نفوذ آب و رطوبت می شود.

نحوه اجرای ایزوگام سقف شیبدار

حالت و شکل سقف های شیروانی با سقف های مسطح و معمولی تفاوت دارد. از این رو اجرای ایزوگام شیروانی هم با ایزوگام پشت بام های معمولی تفاوت دارد. برای اجرای عملیات ایزوگام سقف های شیروانی باید زیرسازی مناسبی پیش از اجرای ایزوگام انجام شود. زیرسازی هم به این صورت است که پس از کشیدن ملات سیمان روی سقف، باید یک لایه قیر هم روی آن اجرا شود. در شیروانی هایی که از ورق های شیروانی فلزی استفاده شده است، نمی توان از ملات سیمان برای زیرسازی استفاده کرد و ملات سیمان برای شیروانی هایی مناسب است که از ایرانیت استفاده شده است. زیرا ملات سیمان نمی تواند روی سقف فلزی بچسبد. از این رو برای این گونه سقف های شیروانی از توری های مرغی استفاده می شود که باعث راحت تر شدن عایق بندی و چسبیدن بهتر ایزوگام به سقف می شود. برای نصب راحت تر ایزوگام روی سقف های شیروانی توصیه می شود از تخته بنایی برای این کار استفاده شود. پیش از اجرا هم از ایمنی  و محکم بودن این تخته مطمئن شوید.

نحوه اجرای ایزوگام ایرانیت

نحوه اجرای ایزوگام ایرانیت

نحوه اجرای ایزوگام ایرانیت

اجرای ایزوگام ایرانیت با سقف شیروانی فلزی تفاوت دارد. نحوه اجرای ایزوگام ایرانیت به این صورت است که ابتدا سطح شیب دار ایرانیت را با استفاده از ملات ماسه و سیمان به شکل یکنواخت می پوشانند. به طوری که تمام درزها و فرورفتگی های سقف از بین برود و سطح یکپارچه ای ایجاد شود. سپس روی آن یک لایه قیر کشیده می شود. پس از خشک شدن نصابان اقدام به چسباندن رول های ایزوگام با حرارت روی آن می کنند.

منبع: خدمات اجرای ایزوگام شیروانی و سقف ایرانیت و سطح شیبدار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد