نمایندگی ایزوگام در کرج

ارائه دهنده خدمات نصب و تعمیر ایزوگام عایق رطوبتی در کرج

نمایندگی ایزوگام در کرج

ارائه دهنده خدمات نصب و تعمیر ایزوگام عایق رطوبتی در کرج

نشانگرهای هشدار: سقف شما به کمک نیاز دارد

درست مانند مردم، سقف ها نیز می توانند مشکلاتی ایجاد کنند که آنها را از عملکرد صحیح بازدارد. از آنجایی که سقف تجاری شما برای خشک و ایمن نگه داشتن فضای داخلی کسب و کار شما بسیار مهم است، می خواهید صادقانه از آن نگهداری کنید و به آن کمک کنید تا در بهترین شکل ممکن بماند. سقف شما ممکن است صحبت نکند، اما راه هایی دارد که به شما اطلاع می دهد که باید فوراً به یک پیمانکار سقف مراجعه کنید. هیچ یک از این علائم را برای کمک نادیده نگیرید. در این بخش با نشانگرهای هشدار سقف آشنا می شوید. ایزوگام پلاس به عنوان نصاب ایزوگام در فردیس به شما مشاوره می دهد.


پشت بام شما چند سال دیگر بلند می شود

هر سقفی در نهایت نیاز به تعویض دارد و سن بالا اغلب علامت اصلی مشکل پیش رو است. دو مداخله می تواند به جلوگیری از اثرات پیری سقف کمک کند، و آنها بازرسی های مکرر و نگهداری وفادار هستند.


سوراخ ها، تکه ها و پارگی ها در مواد بام ظاهر می شوند

بررسی منظم سقف تجاری شما توسط یک حرفه ای واقعاً زمانی که سوراخ ها یا شکاف های ریز گیر کرده و به سرعت رفع می شوند، نتیجه می دهد. هنگامی که سوراخی در غشاء یا سایر قسمت‌های سقف ظاهر می‌شود، رطوبت و باد می‌توانند آسیب بیشتری وارد کنند تا زمانی که وضعیت غیرقابل تعمیر باشد.


چشمک زدن نشانه هایی از سایش یا آسیب را نشان می دهد

صاحبان ساختمان ها اغلب متوجه نقش مهم چشمک زن در سیستم سقف نمی شوند. فلاشینگ محافظت و دفاع در برابر رطوبت و عناصر را فراهم می کند و مواد سقف را ایمن می کند. هنگامی که این مهر و موم به خطر بیفتد، راه دیگری را برای ورود آب و زباله به داخل و خراب شدن سقف باز می کند.


لکه های آب در فضای داخلی نمایان می شود

نشتی سقف اغلب با واترمارک و لکه روی سقف داخلی یا دیوارهای کناری همراه است. گاهی اوقات آنها در واقع روی زمین یا فرش می چکند. اگرچه این نشانه‌ها مطمئن هستند که شما نشتی سقف دارید، نمی‌توانید تصور کنید که منبع نشتی مستقیماً بالای لکه است. گاهی اوقات رطوبت از طریق یک سوراخ در سقف وارد می شود و قبل از اینکه به عنوان لکه روی سقف یا دیواره کناری ظاهر شود، همراه با لایه زیرین یا عایق جاری می شود.


Downspouts به درستی کار نمی کند

اگر پس از باران آب کمی از دهانه‌های خروجی بیرون می‌آید، احتمالاً با برگ‌ها، شاخه‌ها یا سایر زباله‌ها مسدود شده‌اند. این می تواند منجر به تشکیل حوضچه های کمی آب روی سقف شود. هنگامی که رطوبت به مرور زمان افزایش می یابد، سقف شما ممکن است حباب و سایر اشکال آسیب به مصالح سقف را تجربه کند.


حباب روی پشت بام ظاهر می شود

برای ارزیابی این مشکل باید در پشت بام تجاری خود قدم بزنید. حباب‌ها یا تاول‌های کوچکی می‌توانند در زیر غشاء ظاهر شوند که در نتیجه حفره‌های هوا یا رطوبت بین غشا و لایه زیرین تشکیل می‌شوند. اگر بلافاصله با این مشکل مقابله نکنید، حباب های اضافی همراه با رطوبت حاصله می توانند ایجاد شوند. مگر اینکه به موقع به آن رسیدگی شود، این مشکل نیاز به تعویض سقف را در پی دارد.


کارگران یا پیمانکاران به سقف آسیب می رسانند

گاهی اوقات متخصصان تجارت برای کار بر روی هواگیرهای HVAC یا سایر تعمیرات تجهیزات نیاز به دسترسی به سقف دارند. در حالی که این کارگران به طور کلی بسیار محتاط هستند، هنگامی که افراد در حال راه رفتن روی سقف هستند، آسیب دیدن سقف آسان است. اگر تعدادی از پیمانکاران جدید اخیراً به سقف شما دسترسی پیدا کرده اند، بازرسی توسط یک متخصص سقف می تواند از هرگونه مشکل ناشی از آسیب ناخواسته جلوگیری کند.


اگر سقف شما از علائمی استفاده می کند که به شما اطلاع می دهد مشکل دارد، با ایزوگام پلاس با شماره ۰۹۱۹۷۷۴۱۰۴۳ تماس بگیرید یا همین امروز یک ایمیل برای ما ارسال کنید. متخصصان سقف ما با کمال میل به سوالات شما پاسخ خواهند داد و برآورد رایگان خدمات سقف را به شما ارائه می دهند. ما آماده ارائه هرگونه کمکی که ممکن است نیاز داشته باشید، هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد