نمایندگی ایزوگام در کرج

ارائه دهنده خدمات نصب و تعمیر ایزوگام عایق رطوبتی در کرج

نمایندگی ایزوگام در کرج

ارائه دهنده خدمات نصب و تعمیر ایزوگام عایق رطوبتی در کرج

بهترین نوع ایزوگام در بازار کدام است؟ کدام برند مناسب ساختمان و بودجه من است؟


بهترین نوع ایزوگام در بازار کدام است؟ کدام برند را باید برای ایزوگام کردن بخرم؟ کدام برند مناسب ساختمان و بودجه من است؟ از کدام نمایندگی باید ایزوگام بخرم؟ شرکت ایزوگام پلاس، نمایندگی ایزوگام در کرج و استان البرز را برعهده دارد و به نوعی نماینده برندهای تولیدکننده ایزوگام محسوب می شود. 

بهترین برندهای ایزوگام در بازار

برندهای ایزوگام

برندهای ایزوگام

  

صدف گستر دلیجان

این شرکت کار در سال ۱۳۸۲ تاسیس شده است و در تولید ایزوگام فعالیت دارد. این شرکت تلاش می کند از جدیدترین فناوری های تولید ایزوگام باکیفیت، استفاده کند. این برند برای ۵ سال متوالی به عنوان بهترین برند ایزوگام و صادر کننده کشوری این محصول انتخاب شده است. که نشان دهنده باکیفیت بودن محصولات تولیدی این برند است. از جمله محصولات تولیدی این شرکت می توان به ایزوگام های طرح دار، گوهر شرق، اساطیر، یلما، ایزوگام اکسیر و زرفام شرق اشاره کرد. تمام این محصولات به همراه بیمه نامه و گارانتی معتبر تحویل مشتریان می شود. این برند همواره کوشش کرده است که محصولات خود را هم به لحاظ کیفی و هم کمی ارتقا دهد.

پشم شیشه ایران

این شرکت عنوان نخستین برند تولید کننده عایق های رطوبتی در ایران را خود اختصاص داده است. این شرکت با توجه به کارنامه و سابقه درخشانی که در تولید ایزوگام دارد به بهترین برند ایزوگام هم معروف است. در ساخت تمام محصولات این شرکت، استانداردهای تعیین شده رعایت می شود. به طوری که کیفیت و کارایی قابل توجهی دارند. در کارخانه این شرکت، فناوری های مدرن برای تولید انواع محصولات جدید استفاده می شود. با توجه به همین رویکری شرکت، امروزه مشاهده می کنیم که روز به روز بر تنوع محصولات تولیدی این برند افزوده می شود. از انواع محصولات این برند می توان به ایزوگام تک لایه، ساده، ایزوفوندو، سنگ ریزه ای، ماسه ای، ایزوپاستا و فویل دار اشاره کرد.

بام گستر دلیجان

شاید به جرات بتوان گفت، شرکت ایزوگام بام گستر دلیجان، به عنوان بهترین برند ایزوگام شناخته می شود. این برند که سابقه نسبتا طولانی تری دارد از سال ۱۳۷۵ فعالیت تولیدی خود را آغاز کرده است. محصولات تولیدی این شرکت همواره از مواد اولیه درجه یک ساخته می شود. همین عامل و نیز استفاده کارخانه این برند از خط تولید استاندارد، باعث شده است به طور مستمر کیفیت محصولات هم ارتقا یابد. از دیگر دلایل کیفیت بالا و کارآمدی محصولات این برند می توان به وجود آزمایشگاه های مدرن برای کنترل کیفیت ایزوگام های تولیدی اشاره کرد. شرکت ایزوگام بام گستر به تولید انواع ایزوگام های گرمسیری، سردسیری، پلیمری، پودری و فویل دار می پردازد.

بهترین مارک ایزوگام بازار

بهترین مارک ایزوگام بازار

سرپوش دلیجان

ایزوگام سرپوش دلیجان را می توان از جمله بزرگ ترین و در عین حال بهترین برندهای ایزوگام در کشور دانست. این شرکت با سابقه ۲۳ ساله خود توانسته است انواع مختلف ایزوگام را با کیفیت بسیار بالایی تولید کند. خط تولید کارخانه این شرکت پیشرفته بوده و در آن جدیدترین و برترین فناوری های تولید ایزوگام به کار برده شده است. همگی محصولات این شرکتا به همراه بیمه نامه و گارانتی معتبر عرضه می شود. فرمول ویژه ای در تولید ایزوگام های این شرکت استفاده می شود. به همین خاطر ایزوگام های تولیدی این شرکت برای انواع مناطق آب و هوایی از جمله سردسیری، گرمسیری و معتدل مناسب است. محصولات این شرکت در مقابل نوسانات دمایی از مقاومت کششی زیادی برخوردار بوده و باعث آسودگی خاطر مشتریان از ترک خوردگی و مستهلک شدن آن می شود. از دیدگاه بسیاری از مشتریان این شرکت، بهترین برند ایزوگام در کشور محسوب می شود.

هیرمان

یکی از برندهای معروف تولید ایزوگام، هیرمان است. این برند هم همانند سایر برندهای معروف، محصولاتی باکیفیت و مرغوب تولید و به بازار عرضه می کند. این کیفیت و کارایی به علت استفاده از مواد اولیه درجه یکی است که در ساخت آن ها استفاده می شود. این شرکت با تولید محصولات مطابق با استانداردهای روز، کوشش می کند تا رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب کند. ایزوگام های تولیدی این شرکت همگی به لحاظ ابعاد و ضخامت استاندارد لازم را برخوردار هستند. هیرمان محصولات خود را در دو گروه ایزوگام های BOF و BPP دسته بندی می کند. محصولات هر کدام از این دسته ها خود با انواع ساده و طرح دار تقسیم می شود.

سما بام

از دیگر شرکت هایی که به تولید عایق های رطوبتی و به خصوص ایزوگام می پردازد، شرکت سما بام دلیجان است. این شرکت از نظر برخی بهترین برند ایزوگام در کشور است. مواد اولیه مورد استفاده برای ساخت ایزوگام ها در این شرکت، درجه یک و باکیفیت است. به همین علت هم محصولات این برند از مقاومت کششی و فشاری زیادی برخوردار هستند. همچنین در برابر نوسانات دمایی، ترک نمی خورند. محصولات این برند هم از استانداردهای روز برخوردار بوده و هم این گه نصب آن ها آسان است. از جمله محصولات این برند می توان به شرق پوشش خاتم، سرانجام بام و پردیسان اشاره کرد.

بهترین برند ایزوگام دلیجان کدام است

بهترین برند ایزوگام دلیجان کدام است

سینا بام دلیجان

برند سینا بام دلیجان یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید ایزوگام و عایق های رطوبتی در کشور است. بسیاری از افراد تصور می کنند که  این شرکت بهترین برند ایزوگام در ایران به شمار می رود. به طوری که جزء نخستین برندهایی بوده است که توانسته است نشان استاندارد را برای محصولات خود دریافت کند. امروزه بخشی از محصولات این برند به کشورهای دیگر صادر می شود. استفاده از مواد اولیه درجه یک و تنوع محصولات از جمله ویژگی های این برند محسوب می شود.

شرق گستر دلیجان

این برند را هم می توان جزء بهترین برندهای ایزوگام در نظر گرفت. محصولات این شرکت همگی مطابق با استانداردهای روز ساخته می شود و ویژگی های یک ایزوگام مرغوب و باکیفیت را در خود دارند. از ویژگی های منحصر به فرد این شرکت، بهره گیری از خط تولید جدید برای تولید عایق هایی با روکش ماسه ای رنگی، مسی و طلایی است. ایزوگام هایی که در کارخانه این شرکت ساخته می شود در دو نوع روکش دار و پودری تولید می شود. این محصولات دربردارنده بیمه و ضمانت نامه معتبر هستند.

سامان دلیجان

یکی از نخستین شرکت های تولید عایق های رطوبتی، برند ایزوگام سامان دلیجان است. این برند فعالیت خود را در ساخت ایزوگام و عایق های رطوبتی از سال ۱۳۷۷ آغاز کرده است. محصولات این برند همگی از نشان ملی و بین المللی استاندارد برخوردار هستند. از ویژگی های این برند آن است که در تولید محصلات خود از فناوری های روز دنیا و نیز دستگاه های مدرن استفاده کرده است تا باعث افزایش کیفیت محصولات خود شود. استاندارد بودن محصولات و بهره گیری از فناوری های روز دنیا و دستگاه های مدرن از ویژگی های بهترین برند ایزوگام است که همگی این ویژگی ها در برند سامان دلیجان وجود دارد. بخشی از محصولات تولیدی این شرکت به دیگر کشورهای آسیای میانه و خاورمیانه صادر می شود.

شرکت سینا راد

این برند هم از جمله شرکت های شناخته شده ای است که ایزوگام های باکیفیت و استاندارد را تولید می کند. در کارخانه این برند از دستگاه های اتوماتیک مدرنی برای تولید ایزوگام استفاده می شود. به همین دلیل هم محصولات این شرکت از کیفیت و استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند. کیفیت و کارایی بالا به همراه تنوع محصولات از ویژگی های این برند محسوب می شود.اگر در شهر کرج و استان البرز ساکن هستید و نیاز به خدمات عایق کاری و نصب و تعمیر ایزوگام دارید، شرکت ایزوگام پلاس آماده خدمات رسانی به شماست.

منبع: آشنایی با بهترین برندهای ایزوگام در بازار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد