نمایندگی ایزوگام در کرج

ارائه دهنده خدمات نصب و تعمیر ایزوگام عایق رطوبتی در کرج

نمایندگی ایزوگام در کرج

ارائه دهنده خدمات نصب و تعمیر ایزوگام عایق رطوبتی در کرج

14 ویژگی تخصصی برای شناخت یک ایزوگام خوب

14 ویژگی تخصصی برای شناخت یک ایزوگام خوب وجود داره که هر فردی برای خرید ایزوگام و اجرای آن باید به آنها توجه داشته باشد. در این بخش به این 14 ویژگی اشاره شده است. اگر به دنبال اطلاعاتی هستید که شما را درمورد ویژگی های ایزوگام خوب و باکیفیت راهنمایی کند و اگر به دنبال پاسخی برای این سوال هستید که بهترین ماده عایق رطوبتی چیست؟ یا از کدام نمایندگی ایزوگام در کرج باید ایزوگام تهیه کنید به بررسی این مقاله ادامه دهید!

ایزوگام با کیفیت

ایزوگام با کیفیت

  

مقدمه ایزوگام خوب و باکیفیت

عایق کاری سقف و قسمت های مختلف ساختمان یکی از اقدامات مهم و ضروری به منظور جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به درون خانه و قسمت های مختلف ساختمان است. یکی از روش های رایج عایق کاری ساختمان، ایزوگام است. ایزوگام باید توانایی محافظت از منزل شما در مقابل برف و باران را به مدت چندین سال داشته باشد. از این رو در انتخاب یک ایزوگام مرغوب و باکیفیت باید به ویژگی های آن دقت داشته باشیم. به این منظور برای نصب ایزوگام در کرج باید به سراغ شرکت هایی رفت که از ایزوگام های خوب و باکیفیت برای عملیات نصب ایزوگام استفاده می کنند. در ادامه به بررسی این ویژگی ها پرداخته ایم.

ما در فصل زمستان از تماشای باران از پنجره لذت می بریم و بیشتر ما دوست داریم پرده ها را باز کنیم و روی مبل بنشینیم تا زیبایی طبیعت را تحسین کنیم. با این حال، اگر سقف با محصولات ضد آب پوشش داده نشود، یک روز بارانی فوق العاده می تواند به سرعت به بدترین کابوس تبدیل شود. معمولاً سقف ما را در برابر عوامل خارجی مختلف مانند رعد و برق، باران، گرمای سوزان و تابش گاهی اوقات محافظت می کند. بنابراین ساخت و رنگ آمیزی سقف با عایق های رطوبتی که استانداردهای بالایی دارند الزامی است. در طوفان های شدید باران، آب می تواند روی سقف شما جمع شود و از شکاف های سقف نفوذ کند و به ساختمان شما آسیب برساند. در نتیجه، کپک روی دیوارهای شما رشد می کند و اجزای چوبی ساختمان شما می توانند پوسیده شوند. شما می توانید با ضد آب کردن پشت بام از آسیب رطوبت به فضای خود جلوگیری کنید. چه سقف شما صاف باشد و چه شیبدار، تیم ما در ایزوگام پلاس می تواند با خدمات عایق رطوبتی ما به شما کمک کند سقفی باکیفیت و ایمن داشته باشید.

ویژگی های ایزوگام خوب و با کیفیت

ویژگی های ایزوگام خوب و با کیفیت

استفاده از مواد اولیه مرغوب

یکی از معیارهایی که در تولید ایزوگام توسط سازمان ملی استاندارد تعیین شده است، کاربرد مواد اولیه مرغوب و باکیفیت است. به همین دلیل ضروری است به هنگام انتخاب و خرید ایزوگام به مواد اولیه ای که در آن به کار رفته است، توجه و دقت کنید. در واقع مواد اولیه تعیین کننده کیفیت مناسب عایق تولیدی است. بر اساس معیارهای سازمان ملی استاندارد، لازم است در تولید ایزوگام از قیر با درجه خلوص ۶۰ₓ۷۰  درصد استفاده شود. همچنین استانداردها و معیارهای دیگری هم درباره سایر مواد مصرفی در تولید ایزوگام تعیین شده است. از جمله این استانداردها می توان به کاربرد دو لایه تیشو با پلی استر و نیز یک لایه فویل آلومینیومی اشاره کرد. لذا محصولاتی که با مصرف چنین مواد اولیه و رعایت استانداردها تولید شود، ایزوگامی باکیفیت و مرغوب محسوب می شود.

ضخامت مناسب

از دیگر ویژگی های ایزوگام خوب و باکیفیت، داشتن ضخامت مناسب است. بر اساس معیارهای تعیین شده، ایزوگام ها حداقل باید ۴ میلیمتر ضخامت داشته باشد. در واقع می توان گفت کیفیت مواد موجود در عایق از قبیل قیر، پلی استر، تیشو و فویل آلومینیومی تعیین کننده میزان ضخامت ایزوگام است. در صورتی که ضخامت عایق کم تر از ۴ میلیمتر باشد، مطمئنا کیفیت ایزوگام در حد مناسبی نیست.

وزن مناسب

داشتن وزن مناسب یکی دیگر از ویژگی های ایزوگام خوب و باکیفیت است که باید به هنگام انتخاب آن دقت کرد. وزن مناسب ایزوگام تاثیر زیادی در استاندارد بودن آن می تواند داشته باشد. به طور کلی وزن استاندارد ایزوگام، در حدود ۴۰ تا ۴۲ کیلوگرم برآورد شده است. این میزان وزن در صورتی است که مواد اولیه مصرف شده برای تولید ایزوگام از نوع استاندارد باشد و تولید آن اصولی و صحیح انجام شده باشد.

تعداد لایه های ایزوگام

تعداد لایه های ایزوگام

تعداد لایه های ایزوگام خوب و با کیفیت

تعداد لایه های تشکیل دهنده ایزوگام یکی دیگر از ویژگی های ایزوگام خوب و باکیفیت است. چنین عایق هایی بر اساس معیار لایه های آن، به انواع زیر تقسیم می شود:

ایزوگام های تک لایه که در آن ها از پلی استر استفاده شده است.

ایزوگام های دو لایه که علاوه بر برخورداری از لایه پلی استر، یک لایه دیگر به نام الیاف تیشو نیز دارند.

ایزوگام های سه لایه که تولید آن به صورت سفارشی انجام می شود و علاوه بر لایه های قبلی، برای تولید آن ها از مفتول های سیمی هم استفاده می شود.

سازگار بودن با آب و هوای منطقه

بر اساس معیارهای سازمان ملی استاندارد، شرکت هایی که در تولید ایزوگام فعالیت دارند، باید محصولات خود را با توجه به آب و هوای هر منطقه تولید کنند به طوری که با آن آب و هوا سازگاری داشته باشد. اگر ایزوگام تولید شده سازگاری با آب و هوای خاصی را نداشته باشد، می توان گفت از کیفیت لازم برخوردار نیست.

مقاوم بودن ایزوگام خوب و با کیفیت

به عنوان یکی دیگر از ویژگی های ایزوگام خوب و باکیفیت، می توان به مقاومت آن در برابر سرما، گرما، فشار و ضربه اشاره کرد. ایزوگام ها اگر به طور استاندارد تولید شده باشند، در اثر ضربه دیدن و فشار آمدن آسیب نمی بینند. همچنین می توانند در مقابل سرما و گرمای هوا مقاومت خوبی داشته باشند. علاوه بر این ها به دلیل آن که در تولید چنین محصولاتی استانداردهای تعیین شده رعایت شده است، دچار پوسیدگی نخواهند شد.

قابلیت نصب روی انواع سطوح ایزوگام خوب و با کیفیت

قابلیت نصب روی انواع سطوح ایزوگام خوب و با کیفیت

قابلیت نصب روی انواع سطوح

ایزوگام هایی که با رعایت معیارها و استانداردها تولید می شود، امکان نصب روی انواع سطوح را خواهند داشت. از جمله این سطوح می توان به چوب، آسفالتی، سیمانی و … اشاره کرد که می توان این عایق ها را به راحتی روی آن ها نصب کرد. در ضمن استفاده از این محصولات برای عایق کاری پشت بام، پی  و کف ساختمان، حمام و دستشویی، آشپزخانه و …. امکان پذیر است.

برخورداری از عمر مفید طولانی

می توان گفت یکی دیگر از ویژگی های ایزوگام خوب و باکیفیت، داشتن عمر مفید طولانی است. با توجه به مطالبی که گفته شد، اگر در ساخت ایزوگام، استانداردها به طور اصولی رعایت شده باشد، عمر مفید این محصولات هم طولانی خواهد بود. دلیل آن هم این است که مصرف مواد اولیه مرغوب و درجه یک، آن هم به طور اصولی و صحیح، باعث ایجاد مقاومت بالای محصول در برابر شرایط محیطی می شود که عمر مفید آن هم به طور قابل ملاحظه ای افزایش می یابد. ایزوگام خوب و باکیفیت از نفوذ آب و رطوبت جلوگیری می کند و در مقابل کشیدگی و پارگی مقاومت خوبی دارد. نتیجه آن هم این است که ایزوگام هایی که استاندارد و باکیفیت باشد، می توانند عایق های مناسبی برای ساختمان تا سالیان طولانی باشند.

بسته بندی استاندارد ایزوگام خوب و با کیفیت

یکی دیگر از ویژگی های ایزوگام خوب و باکیفیت، داشتن بسته بندی استاندارد است. ایزوگام های استاندارد به شکل رول های ۱۰ متری بسته بندی شده و در بازار عرضه می شود. پس چنانچه مشاهده کردید که بسته بندی این محصولات در وضعیت نامناسبی است و در ابعاد کوچک تر بسته شده و به فروش می رسد، نمی توان به کیفیت آن اطمینان داشت.

داشتن قیمت مناسب

قیمت مناسب، از جمله دیگر ویژگی های ایزوگام خوب و باکیفیت است. به طور کلی محصولات استاندارد قیمت های مشخص و مناسبی دارد. پس اگر در بازار مشاهده کردید که عایق هایی با قیمت های نامتعارف و کم تر از نرخ معمول و مناسب به فروش می رسد، می توان به این نتیجه رسید که آن ها بی کیفیت هستند.

ضخامت مناسب ایزوگام

ضخامت مناسب ایزوگام

داشتن ضمانت نامه معتبر

یکی از ویژگی های ایزوگام خوب و باکیفیت آن است که محصولات تولیدی از ضمانت نامه کتبی برخوردار باشد. از این رو اگر ایزوگام از یک شرکت معتبر خریداری کنید، مطمئنا به هنگام تحویل محصول، ضمانت نامه کتبی هم به شما ارائه خواهد داد.

داشتن بیمه نامه کتبی

داشتن بیمه نامه کتبی و معتبر یکی دیگر از ویژگی هایی است که می توان کیفیت و مرغوبیت ایزوگام را تشخیص داد. در صورتی که ایزوگام از یک بیمه نامه کتبی برخوردار باشد می توان این اطمینان را کسب کرد که در صورت هر گونه ایراد یا مشکل، شرکت ارائه دهنده ملزم به رفع ایرادات موجود در محصول خواهد بود.

داشتن نشان ملی استاندارد

نشان ملی استاندارد یکی دیگر از ویژگی هایی است که به هنگام خرید یک ایزوگام باکیفیت باید به آن دقت شود. نشان حک شده استاندارد روی رول های ایزوگام نشان دهنده کیفیت و مرغوبیت کالاست. از این رو باید به هنگام خرید توجه داشته باشیم که نشان استاندارد روی محصول حک شده باشد.

پس ندادن رنگ ایزوگام خوب و با کیفیت

در صورتی که ایزوگام باکیفیت و مرغوب باشد، نباید رنگ پس بدهد. از این رو برای آن که به مرغوبیت ایزوگام پی ببرید، باید دست خود روی رول ایزوگام بکشید. در صورت سیاه نشدن دست شما و قرار نگرفتن دانه های مشکی روی آن، می توان نتیجه گرفت که ایزوگام باکیفیت و مرغوب است.

همچنین در صورتی که قصد خرید ایزوگام خوب و باکیفیت دارید که هر یک از ویژگی های گفته شده را داشته باشد، خرید از شرکت ایزوگام پلاس را به شما توصیه می کنیم. این شرکت که نمایندگی ایزوگام در کرج برای انواع شرکت های تولیدکننده را برعهده دارد، آمادگی دارد که انواع ایزوگام های مرغوب و باکیفیت شرکت های مختلف را با قیمتی مناسب به مشتریان گرامی ارائه دهد.

منبع: ایزوگام خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد